February 06, 2006

THEATRE OF THE MIND

Danes se doživela ta teater. Sredi belega dne. Na poti iz Lj, ko sem 'službovala' v avtu, ob poslušanju radia. Pravzaprav ob poslušanju reklamnih blokov na radiu (strange woman - me :))

In pride na vrsto reklama za Slovenijales.
Na začetku predvidljiv blah, blah, najblah, blah in potem zadnji stavek, ki me je šokiral (Lenjaaaa, prestavi!!!): "Cene so nižje kot pri konkurenci." BOOM! Kako prebrisana poteza so rekli 'kreativci'! Treba je jasno in glasno povedat, da smo najbolj ugodni in da ljudem damo celo garancijo na to mega 'ponudbo'...ampak moramo biti prebrisani...in to povejmo na koncu oglasa, ko smo že vse najpomembnejše podatke o 'nas' povedali in je treba pač še neki call to action dat v zadnje 4 sekundice.

Big mistake.Big.

Ko so na koncu oglasa povedali, da so boljši od konkurence, so dali 'konkurenci' zadnjo besedo. Nas poslušalce so namreč pripeljali do tega, da smo začeli razmišljati o 'konkurenci': "Kdo je res konkurenca Slovenijalesu? Lesnina? Hmmm...Rutar? Ja, točno...v Rutarju sem zadnjič videla tisto lepo sivkino svečko in kozarce za rdeče vino..." In Slovenijales-a več ni bilo v naših misli.Pa-pa :(

Kako žalostno.

Ko bi le nekdo, ki piše te radijske oglase, kdaj tudi kaj o radiu prebral...'Znanje' kar mrgoli...le prave besede je treba vtipkati v Google. Npr: RADIO ADVERTISING.

Voila.

...and the theatre of the mind raises the curtain.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

si.blogs